[100!] Ford Focus RS Hot Wheels

SKALA: 1:64
FIRMA: MATTEL/HOT WHEELS
WYKONANIE: 10/10
STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI
SETNY MODEL W KOLEKCJI, dziś zaprezentuje wam model numer 100 w mojej kolekcji i jest to model na który chwilkę czasu polowałem. Mam wielką nadzieję że powiększę swoją dotychczasową kolekcję jeszcze kilkukrotnie! :D Ford Focus RS w skali 1:64 z edycji FORZY MOTORSPORT. Jest to najdroższy Hot Wheels na chwile obecną w mojej kolekcji za którego zapłaciłem 20 zł. Wykonanie stoi na bardzo dobrym poziomie, standardowo jak na Hot Wheels brak tu pomalowanych świateł co jednak troszkę irytuję tym bardziej że nie jest to zwykły HW, a model z setu Forzy. Bardzo dokładnie naniesione naklejki, wielkie sportowe alufelgi i to że model świetnie jeździ zasługują na najwyższą ocene!





Komentarze