[114] Lamborghini Aventador Majorette

SKALA: 1:64
FIRMA: MAJORETTE
WYKONANIE: 10/10
STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI
Witam, dziś przedstawię pierwszy model Majorette kupiony okazjonalnie w kauflandzie za 5,99. Bardzo fajny samochodzik wzbogacił półkę moich mniejszych modeli, największą uwagę zwrócił na mnie swoim kolorem, który według mnie bardzo do niego pasuje. Wykonanie autka również jest bardzo dobre, mamy tutaj plastikowe światła z przodu co w przypadku skali 1:64 jest rzadkością. W internecie znalazłem przypadkowo oglądając mój model w innych wariantach kolorystycznych również ciężarówki w skali 1:87 które chciałbym znaleźć, a z tego co widziałem dostępne są w carrefour. Nigdy nie jeżdzę specjalnie po model do danego sklepu, kupuję raczej przy okazji będąc na zakupach ale w tym wypadku może się przejadę. :)




Komentarze