[30] Bugatti Chiron

SKALA: 1:43
FIRMA: BBURAGO
WYKONANIE: 10/10
STAN:10/10 KOLEKCJONERSKI
Witam, dziś zaprezentuje wam mój trzydziesty model w kolekcji. Kupiony został w formie testu ponieważ długo zastanawiałem się czy swoją kolekcję głównie składających się z aut welly w skali 1:34-1:39 oraz ciężarówek w skali 1:87 wzbogacić również o auta firmy BBURAGO w skali 1:43. Jest to mój drugi model bburago w tej skali, posiadam również Poloneza Caro. Doszedłem do wniosku, że nie bede kupował aut w tej skali firmy bburago ponieważ za niewiele więcej pieniędzy, Bugatti kosztowało 13 zł można kupić auto większe, posiadające otwierane drzwi, plastikowe reflektory, gumowe opony oraz z większą liczbą detali, mowa oczywiście o firmie Welly które można kupić od 15 do 25 zł. Możliwe że kiedyś pojawią się pojedyncze egzemplarze, jak np ten piękny Chrion, który po prostu bardzo mi się spodobał i musiałem go kupić bo jest to wspaniały samochód i chyba nie ma go w gamie welly w skali 1:34. Co do wykonania modelu, jest on wykonany bardzo dobrze, bardzo podoba mi się to auto dlatego zdecydowałem się na zakup. Ocena 10/10





Komentarze