[40] Mercedes-Benz CLK GTR

SKALA: 1:60
FIRMA: MAISTO
WYKONANIE: 10/10
STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI
Witam, 40 model w mojej kolekcji będzie autem które niesamowicie mi się podoba i jest to dla mnie jednym z najpiękniejszych supersamochodów które kiedykolwiek powstało a konkretniej jest to Mercedes-Benz CLK GTR firmy Maisto w skali 1:60, jak na taką skalę auto jest bardzo dobrze wykonane. Jest to mój pierwszy w kolekcji model firmy MAISTO lecz bardzo podoba mi się wykonanie i pewnie pojawią się w przyszłości jeszcze modele tej firmy na moim blogu. Miałem kiedyś okazję zobaczyć na żywo ten super samochód a nawet usiąść za kierownicą niestety tylko usiąść a nie poprowadzić :D wystawiony był kiedyś na targach motoryzacyjnych, ciekawe jak prawie 7 litrowy silnik V12 i ponad 600 koni mechanicznych radzi sobie na drodze :D





Komentarze