[45] Ford F-100 Truck

SKALA: 1:64
FIRMA: INNA
WYKONANIE: 10/10
STAN: 8/10
Dziś chciałbym zaprezentować chyba najstarszy model w obecnej kolekcji który jak dobrze pamiętam ma ponad 15 lat, dostałem go od wujka z Niemiec w wieku może 7,8 lat. Znalazłem go dzień przed wigilią w starych gratach na strychu i co mnie bardzo cieszy jego stan jest dobry. Jest to Ford F-100 Truck czyli Amerykanska półciężarówka znana również z Amerykańskich filmów z logiem Bacardi ( swoją drogą świetny alkohol polecam:D ) Co do jakości wykonania modelu jestem bardzo zadowolony, posiada on gumowe opony co w tej skali jest raczej rzadkością, świetnie wykonane podwozie i dużo detali takich jak np chromowane felgi. Ogólnie jestem bardzo zadowolony ze znaleziska, model ten wyjatkowo prezentuje się na półce posrod moich najmniejszych modeli w skali 1:60 - 1:64. :)





Komentarze