[50] Porsche Carrera 911

SKALA: 1:43
FIRMA: BBURAGO
WYKONANIE: 10/10
STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI
Model BBurago w skali 1:43, jest to mój trzeci model tej firmy w skali 1:43 posiadam oprócz niego Bugatti Chiron oraz Poloneza Caro. Ten model kupiłem ze względu na bardzo niską cenę, zapłaciłem za niego 6 zł gdzie był przeceniony o 50% w sklepie Tesco, więc cena jak najbardziej na +. Tak jak już kiedyś mówiłem, nie kupuje zbyt często aut firmy bburago ponieważ wolę kupować modele welly w skali 1:34, ale oczywiście jak znajdzie się jakiś fajny modelik w fajnej cenie to dlaczego miałbym go nie kupić:D Co do samego autka, jest to Porsche Carrera 911 w pięknym granatowym kolorze z fenomenalnym jak dla mnie rudym, jasnym (nie wiem jak to nazwać) wnętrzem. Bardzo mi się ono podoba, tak jak dwie wielkie końcówki wydechu i spojler, ogólnie całe autko złożone i wykonane jest bardzo dobrze więc daje komplet gwiazdek. 10/10






Komentarze