[52] Land Rover LRX Concept

SKALA: 1:43
FIRMA: BBURAGO
WYKONANIE: 10/10
STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI
Kiedyś pisałem, że samochodow bburago nie włączam do swojej kolekcji, ale ostatnio będąc w jednym ze sklepów zauważyłem na że na półce z modelami przy autach firmy bburago w skali 1:43 widnieje cena 3,99 sztuka. Trochę się ździwiłem więc wziąłem pod czytnik i ku mojemu ździwieniu okazało się to prawdą :D Długo sie nie zastanawiając zgarnąłem wszystkie modele które były na półce w tej cenie a było ich dokładnie 5 i kupiłem wszystkie. Cena jak najbardziej pozytywna gdyz jedno autko bburago normalnie kosztuje 13 zł, więc w takiej cenie ich nie kupuje, wole welly, natomiast w cenie 3,99 kupiłbym wszystkie:D Wracając do mojego modelu wykonany jest bardzo solidnie, jest to Land Rover LRX Concept, bardzo podoba mi się w nim szklany dach, i piękny czarny kolor wraz ze srebrnymi wstawkami na dachu, Na duży + rownież zasługuje wykonanie reflektorów z przodu jak i z tyłu. Ocena 10/10.







Komentarze