[53] SMART Roadster

SKALA: 1:43
FIRMA: BBURAGO
WYKONANIE: 10/10
STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI
Witam, dzisiaj zaprezentuje drugie z pięciu nowych autek bburago, były w bardzo niskiej cenie więc brałem wszystkie:D Drugim autkiem jest SMART Roadster w fajnym żółtym kolorze. Nigdy nie miałem styczności ze smartem jako samochodem więc nie wiele o nim jestem w stanie powiedzieć, wiem że jest to autko z malutką pojemnością bodajże 600/700 cm3 ale za to z fajną mocą jak na tak malutką karoserię może to moc robić robotę:) Tak jak już mówiłem smartem nigdy nie jechałem więc za duzo nie wiem, natomiast wykonanie mojego modelu jest na najwyższym poziomie. Jak za cenę 3,99 jestem bardzo zadowolony z zakupu. Model jeździ świetnie, żadnych rys na lakierze, fajny żółty kolor i bardzo dopracowane wnętrze. 10/10







Komentarze