[60] Man F2000 Shell

SKALA: 1:80
FIRMA: INNA
WYKONANIE: 10/10
STAN: 9/10
Kolejny już Man F2000 w mojej kolekcji, gdy zobaczyłem go do kupienia w internecie nie wahałem się ani chwili, posiadam identycznego Mana tylko z inną zabudową (platforma) ktory przeżył bardzo, bardzo długo od mojego dzieciństwa kiedy służył jako zabawka aż do dziś. Model wraz z kilkoma innymi kupiłem w internecie jako używane, ale naprawdę są w bardzo dobrym stanie i tylko przy dogłębnych oględzinach widać drobne ryski czy otarcia. Mamy tutaj ciężarówkę do przewożenia paliwa, ropy lub gazu znanej firmy SHELL, kupiłem jeszcze jednego identycznego Mana tylko, że w wersji policyjnej który również wygląda świetnie, zaprezentuje go w następnym poście:) Jedynym mankamentem mojego egzemplarza to minimalne ubytki lakieru i częściowo zdarta tablica rejestracyjna. Ocena 9/10





Komentarze