[69] Mercedes SK Truck

SKALA: 1:60
FIRMA: WELLY
WYKONANIE: 10/10
STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI
Witam was serdecznie, ostatnio zdecydowałem się na zakup zestawu welly w którym znajdują się 4 autka osobowe w skali 1:60 oraz jednej ciężarówki lawety również w skali 1:60. Zestaw kupiłem przez internet, za wszystko razem z przesyłką zapłaciłem 40 zł, wydało mi się to niewiele w przeliczeniu na jeden model firmy welly w skali 1:60 gdzie jedno autko kosztuje w sklepie miedzy 7 a 9 zł (tańszych nie znalazłem w sklepach) Troszkę się bałem zakupu gdyż 4 osobowe autka są dobierane losowo ale na szczęście wszystkie 4 mi się spodobały, będę je prezentował w kolejnych czterech postach na moim blogu:) Co do jakości wykonania głównego modeli zestawu czyli ciężarówki. Jest to Mercedes SK jednak na podwoziu nie ma informacji o konkretnym modelu ani roczniku, widnieje tylko napis Mercedes-Benz Truck. Model wykonany jest bardzo starannie i posiada wiele szczegółów, naklejki na kabinie, klimatyczne felgi przy ciężarówce jak i przyczepie, świetnie wykonane są również według mnie światła pojazdu z przodu, ogólnie za całość zestawy daje 10 gwiazdek bez żadnego wahania!:D







Komentarze