[88] Mercedes-Benz 0 303RHD AUTOBUS

SKALA: 1:60
FIRMA: WELLY
WYKONANIE: 10/10
STAN: 7/10
Dziś po raz pierwszy ma moim blogu zaprezentuję wam autobus od firmy welly. Dzis znaleziony model na strychu podczas sprzątania służył jako moja zabawka w dzieciństwie którą kupił mój tata, będąc dzieckiem tata bardzo czesto kupował mi różne modele welly i bburago stąd właśnie moja pasja:D Jest to pierwszy autobus na moim blogu, jest to Mercedes-Benz z tego co wyczytałem na podwoziu jest to model 0 303RHD, niestety na autobusach się nie znam za bardzo natomiast mam w planach zrobić jeszcze prawo jazdy kategorii D tak dla siebie:D Wszystkie inne kategorie juz posiadam w tym C i C+E ale wrócmy do modelu. Autobus jest wykonany bardzo dobrze, posiada oczywiście śladu użytkowania ponieważ służył jako zabawka ale bardzo się ciesze że zachował sie w dobrym stanie, jest cennym okazem w mojej kolekcji:)





Komentarze