[91] Ford Fiesta

SKALA: 1:43
SKALA: 1:43

FIRMA: MINICHAMPS
WYKONANIE: 11/10
STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI
Najlepiej wykonany model w mojej kolekcji, bez wątpienie) Ten model kupiłem praktycznie za groszę bo za 10 zł, pudełko nie było nawet wcześniej otwarte ale chyba osoba sprzedająca na moje szczęście nie wiedziała ile naprawdę jest wart ten model, praktycznie 10 razy więcej niż zapłaciłem patrząc ceny w internecie. Aż żal go odkręcać od podstawki więc tego nie zrobiłem i raczej nie zrobie więc nie wiem jak jeździ ale to co widać z zewnątrz przebija wszystko co widziałem do tej pory. Model wykonany jest po prostu idealnie, z dbałością o najmniejszy szczegół nawet taki jak spryskiwacz tylnej szyby obok trzeciego światła STOP i antenka od radia. Z zewnątrz model wygląda świetnie, idealnie wykonane elementy, światła przednie i tylne, nawet kierunkowskazy boczne w pomarańczowym kolorze. Srodek jak na skale 1:43 wykonany po prostu niesamowicie, jestem tylko ciekaw jak jezdzi i jak wyglada pod spodem. Ocena bez watpienia 11/10!








Komentarze