[93] Iveco Stralis

SKALA: 1:87
FIRMA: INNA
WYKONANIE: 8/10
STAN: 9/10


Kolejna ciężaróweczka w mojej kolekcji, niestety przez ogrom pracy nie mam tyle czasu żeby częściej publikować modele a nawet kupować, ostatni model który kupiłem był przeszło 2 tygodnie temu, oczywiście dalej jesli tylko będę miał chwilkę czasu będę wrzucał autka na stronkę i kupował nowe modele ale niestety może to być troszkę rzadziej niż do tej pory, mam jeszcze w kolekcji 3 najnowsze autka których jeszcze nie publikowałem więc postaram się to zrobić jak będę miał tylko chwilkę czasu, wszystko to związane jest z budową domu dlatego nie ma nawet chwilki żeby wejść i publikować nowy samochodzik, prócz tego praca, życie rodzinne itp:) Przejdzmy do modelu, jest to pierwszy w mojej kolekcji Iveco Stralis na którego polowałem dość długi czas aż w koncu udało się. Naklejki które były na naczepie bardzo mi się nie podobały dlatego postanowiłem je zerwać dlatego mamy gołą naczepę:)





Komentarze