[125] Jaguar F-Type R Majorette

SKALA: 1:64
FIRMA: MAJORETTE
WYKONANIE: 10/10
STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI
Kolejny model od Majorette za który zapłaciłem 10 zł, był w przecenie normalnie akurat te modele kosztują miedzy 14 a 16 zł, troszkę dużo jak za skalę 1:64, tym bardziej że za te pieniądze można kupić autko welly w skali 1:34 gdzie te modele stanowią większą część mojej kolekcji, natomiast no co zrobić, te modele od majorette po prostu mi się podobają są bardzo dobrze wykonane jak na taką skalę, wszystkie emblematy, otwierane drzwi, felgi itp są bardzo starannie wykonane i na pewno gdy pojawi się jakaś promocja to zobaczycie u mnie jeszcze modele z tej serii. Co do Jaguara tak jak już pisałem, jest świetnie wykonany ma bardzo ładne felgi, świetny niebieski kolor, otwierane drzwi.. Posiadam już podobnego Jaguara tylko, że w skali 1:34 od welly:)



 



Komentarze