[138] Mercedes Klasa E [139] Audi A4 Cabrio [140] Mini Cooper R50

SKALA: 1:87?
FIRMA: GRELL
WYKONANIE: 10/10
STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI
Witam, dziś zaprezentuję wam 3 autka które dość długo chciałem zaprezentować wam pojedynczo ale uznałem że jest to bezsensu i zrobię to wszystko w jednym poście. Autka zakupiony razem z ostatnimi trzema ciężarówkami znalezione kartonie na samym dnie, bez wahania kupiłem i nie żałuję. W pudełku znajdują się trzy modele zaczynając od tego który najbardziej mi się podoba czyli Mercedes klasy E w świetnym jasno beżowym kolorze w wersji taxi, autko posiada idealnie odwzorowane alufelgi, pomalowane światła z tyłu oraz plastikowe z przodu, model wykonany bardzo solidnie tak jak srebrne Audi A4 w wersji Cabrio oraz czerwony Mini Cooper R50 który również jest bardzo dokładnie wykonany a co najbardziej mi się w nim podoba to chromowany pas wokół szyb. Za całość oczywiście dyszka, pudełko powieszone na ścianie bardzo ładnie sie prezentuje, nie żałuje wydanych 10 złotych.











Komentarze