[185] Mercedes GT AMG Hot Wheels

SKALA: 1:64
FIRMA: MATTEL/HOT WHEELS
WYKONANIE: 10/10
STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI
Witam, dziś jako pierwszy raz prezentuje ostatni model z serii, tym samym jest to mój pierwszy set który kupiłem w 100%. Pięć autek, jak wiecie nie zbieram całych setów na siłę, tutaj po prostu wszystkie autka mi się podobały i dlatego zgromadziłem cały set:) Na tą chwilę drugim setem który kompletuje jest Rally El Segundo, brakuje mi jeszcze trzech autek ale również podobają mi się wszystkie z seta więc jeśli będzie możliwość na pewno je kupie:) Prezentowany model to Mercedes GT AMG w lekko grafitowym kolorze, model niesamowicie mi się podoba szczególnie wielkie czarne felgi i dwa pasy przez całą długość auta na dachu. Za autko oczywiście 10/10 tak samo jak za cały set:)
















Komentarze