[216] Vw Transporter T6 Welly

 

SKALA: 1:34

FIRMA: WELLY

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI

Siemka, kolejny model od welly w skali 1:34 w mojej kolekcji. Tym razem pośród dużej ilości ładnych egzotycznych modeli zdecydowałem się na zakup typowego samochodu z Polskich i Niemieckich dróg. Volkswagen Transporter T6 to bardzo ładny jak na busa przystało samochód do przewozu różnorakich materiałów. Zdecydowałem się na zakup samochodu w kolorze czerwonym, był jeszcze w kolorze srebrnym ale jak dla mnie trochę za nudny:)





Komentarze

  1. Fajnie, że wybrałeś dla odmiany VW T6 czerwonego, a nie jak napisałeś w innym nudnym kolorze. U mnie sprawa jest trudniejsza z wyborem tego modelu, bo szukam takiego egz. który zastąpiłby mi tego VW 1:43( właśnie stalowego) z serii Cararama. Dlatego czekam na jakiś nowy, ciekawy kolor, może żółty lub biały, gładki albo z malowaniem. Być może wypuszczą coś nowego w wersji Emergency? Twoje autko prezentuje się bardzo ładnie, może przez ten nietypowy szczegół jakim są inaczej profilowane drzwi od strony kierowcy i pasażera oraz tylne.
    Pozdrawiam
    Kolekcjoner Przemek

    OdpowiedzUsuń
  2. N o czerwony wydał mi się najbardziej odpowiedni, dodaje troszke charakteru. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz