[227] Honda S2000 Hot Wheels


SKALA: 1:64

FIRMA: MATTEL/HOT WHEELS

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI

Dziś przy niedzieli pokażę wam drugiego nowo zakupionego Hot Wheelsa którego na samym początku wahałem się kupić, nie wiedziałem czy chce go w swojej kolekcji ale po kupnie i dokładnych oględzinach bardzo mi się spodobał, ma w sobie to coś:) Na samym początku nie byłem przekonany do wzoru i koloru felg ale teraz podczas zdjęć widzę że pasują one idealnie. Wykonanie również bardzo staranne, ładne kontury auta, tylny dyfuzor wykonany bardzo fajnie, ogólnie malowanie i kolor auta bardzo mnie urzekło i bardzo się cieszę ze znalazł się w mojej kolekcji:)






 

Komentarze

  1. Witam !
    Mam do sprzedania kilka fajnych modeli motoryzacyjnych - https://www.olx.pl/oferta/modele-motoryzacyjne-welly-i-inne-CID767-IDGY3MS.html#d3774351df

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz