[240] Mercedes-Benz 220 Welly

 

SKALA: 1:34

FIRMA: WELLY

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI

Mercedes-Benz 220 - kolejny klasyk ze stajni Mercedes-Benz w mojej kolekcji. Posiadam już kilka klasycznych Mercedesów w swojej kolekcji więc gdy jest okazja nabyć kolejny, nie waham się ani chwili. Model w czarnym lakierze prezentuje się niesamowicie dobrze, na plus można również dodać świetnie dopasowane i pasujące felgi oraz chromowane dodatki. Światła w modelu wykonane zostały bardzo dobrze, z przodu jak i z tyłu mamy bardzo dobrze spasowane wszystkie elementy. Model do kupienie jest jeszcze w kolorze białym, błękitnym i czerwonym. Ja natomiast zdecydowałem się na czarny lakier, według mnie chyba najbardziej pasuje do tej pięknej limuzyny:)

                                        







Komentarze

  1. Witam serdeczne! Cieszę się ,że jako prawdziwy kolekcjoner wybrałeś ten model.
    Super, że zdecydowałeś się na kolor -czarny modelu 220 ,bo rzeczywiście najbardziej do niego pasuje.
    Brałem też go pod uwagę na promocji w Kauflandzie, ale czarny miał rysy ,a czerwony był niestarannie pomalowany. Ostatecznie wybrałem kolor błękitny o którym Pan wspomniał. Jestem z niego zadowolony i ładnie prezentuje się w mojej kolekcji.
    Pozdrawiam Przemek




    OdpowiedzUsuń
  2. No własnie czasem tak jest, model fajny ale przy dokładnych ogłedzinach w pudełku widać niedociągnięcia. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz