[246] Camaro ZL1 Welly


SKALA: 1:34

FIRMA: WELLY

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI

Siemka, dziś zaprezentuję wam ostatnio kupiony moedl z firmy welly w skali 1,34. Mimo dużej ilości kupowanych Hot Wheelsów nie mogę zapomnieć o mojej najważniejszej kolekcji czyli właśnie autka firmy welly w skali 1:34. Jest to Chevrolet Camaro ZL1 w moim zdaniu najbardziej pasującym do niego kolorze, do kupienia był na sklepowej półce jeszcze w kolorze czerwonym, ale wybór był oczywisty:) Model wykonany bardzo dobrze, jedyny mankament mojego modelu to lekkie rysy i nadmiary farby na przednim zderzaku, niestety nie widziałem tego przy zakupie ale wszystko pozostałe jest w jak najlepszym porządku:)

 









Komentarze

  1. Witam ponownie!
    Fajny zakup ,tym bardziej go pochwalam, że mam w kolekcji taki sam model ,ale ciemnoczerwony ze szklanymi lampami z tyłu. Według mnie lepiej się prezentuje.
    Zauważyłem jednak u wielu innych kolekcjonerów różne wersje tych świateł m.in. zamalowane lakierem. To nie jest fajne, ale co kto lubi?
    Pozdrawiam Przemek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz co nie wiedziałem że są inne wersje świateł, możesz podesłać swój model tutaj w komentarzu to zobaczymy:)

      Usuń

Prześlij komentarz