[247] Mercedes-Benz Zetros Armor Squad Welly


SKALA: 1:64

FIRMA: WELLY

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI

Czasem lubię kupić coś innego niż większość mojej kolekcji, tak było i tym razem kiedy przeglądałem modele welly w skali 1:34 nagle zobaczyłem karton z wojskowymi modelami w skali 1:60. Zdecydowałem się kupić ta ciężarówkę ponieważ dostępny był jeszcze tylko czołg i hummer a ja jako że zbieram ciężarówki bardzo sie ucieszyłem że może ten model wkomponuje się w moją kolekcje. Niestety na podwoziu nie ma napisanego modelu ani marki pojazdu ale na 95% jestem pewien że jest to Mercedes-Benz Zetros Amerykańskiej Armii. Wszuystkie kontury i zarysowania wskazują wlaśnie na ten model. Ogólnie odpakowując model nie miałem jakiś wyższych wymagań co do jakości ponieważ ciężarówka kosztowała tylko 4,99 ale bardzo miło się zaskoczyłem. Bardzo ładnie wykonany i pomalowany model.

 








Komentarze