[248] Porsche 911 964 Turbo Welly


SKALA: 1:34

FIRMA: WELLY

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI

Siemka, dzisiaj kolejny model od welly w skali 1:34. Tym razem na sklepowej półce moją uwagę przyciągnął właśnie ten model. Jest to Porsche 911 Turbo w pięknym ognistym czerwonym lakierze, dostępny był jeszcze w biało niebieskiej kolorystyce z malowaniem 911 Turbo, lecz ja postawiłem na podstawową wersję i jestem bardzo zadowolony z zakupu. Model wykonany bardzo ładnie bez żadnych minusów, wszystko spasowane jak należy, ładnie pomalowane kierunkowskazy oraz zrobione całe lampy. Ocena 10/10.

 








Komentarze

  1. Cześć!
    To nie jest 911, a być może podstawki są pomieszane. Prawdziwy symbol j to 964 Turbo mam zielony z dawnych czasów, symbol wybity na podwoziu. Sprawdź w swoim modelu.
    Pozdrawiam Przemek

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie masz rację, a na podwoziu napisane 911 Turbo wiec słabo bo zgadza się że jest to 964 Turbo.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz