[249] Mercedes-Benz A-Class '19 Hot Wheels

 

SKALA: 1:64

FIRMA: MATTEL/HOT WHEELS

WYKONANIE: 9+/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI

Siemka, kolejny Hot Wheels ode mnie który wpadł w moje ręce dość przypadkowo kiedy robiłem zakupy w Rossmanie. Model jak na Hot Wheels wykonany bardzo solidnie, jedynym mankamentem w moim modelu jest niedokładnie wykonany grill z przodu. Wykonanie pozostałych części auta akurat tutaj rekompensuje to małe niedociągnięcie. Bardzo ładnie narysowane światła, tablica rejestracyjna i świetny szary matowy lakier robią bardzo dobre wrażenie. Całość oceniam na 9+, niestety przy dokładnych oględzinach grill ten rzuca się w oczy ale jest to pewnie wada tylko mojego modelu, niestety nie zauważyłem tego przy kupnie ale na półce był tylko ten jeden egzemplarz więc i tak bym go kupił:)










Komentarze