[250] Land Rover Gen II '65 Matchbox

 

SKALA: 1:64

FIRMA: MATCHBOX

WYKONANIE: 9/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI

Kolejny Matchbox w mojej kolekcji, czasem lubię kupić jakieś inne autko nie pasujące do mojej kolekcji gdyż jak wiecie zbieram tylko prawdziwe i realistyczne auta. Odskocznią są jednak modele takie jak te - niby prawdziwe ale na żywo pewnie nikt identycznego auta nigdy nie widział. Jest to Land Rover Gen II z 1965 roku w wersji Safari, kiedy pierwszy raz wziąłem model do ręki od razu mi się spodobał. W oko wpadło mi kilka detali takich jak bardzo ładnie wykonana kalkomania na boku auta oraz świetnie pasujące tutaj opony w jasnym kolorze brudne i zakurzone od suchego piasku które pokazują w jakim środowisku auto się porusza.  Małego smaczku dodaje też zielony box dachowy, pokazuje że mimo wielkiego gabarytu auta nie wszystko zmieściło się do środka:)

 








Komentarze