[252] Citroen C3 WRC 2018 Majorette

 

SKALA: 1:64

FIRMA: MAJORETTE

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI

Siemanko, dziś zaprezentuje wam bardzo fajny modelik który kupiłem będąc ostatnio na zakupach. Jest to Citroen C3 w wersji FIA World Rally Championship. Model bardzo dokładnie odwzorowany i posiada bardzo dużo detali co niezmiernie mnie cieszy. Za autko zapłaciłem 16 zł więc wydaje mi się że cena jest jak najbardziej ok. Na półce był jeszcze jeden model z tej serii a dokładniej Ford Fiesta ale ja zdecydowałem się na Citroena. Co do wykonania autka nie będę się rozpisywał ponieważ jak widać po zdjęciach model wygląda bardzo realistycznie. Każda naklejka jest wykonana bardzo starannie i całość według mnie wygląda świetnie. Ocena oczywiście 10/10, oby więcej takich autek w mojej kolekcji:)









Komentarze

Prześlij komentarz