[253] Opel Blitz '52 Welly

 

SKALA: 1:34

FIRMA: WELLY

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI

Siemka, dziś zaprezentuję wam bardzo fajny model kupiony niedawno w kauflandzie za 14,99. Jest to Opel Blitz z 1952 roku z serii Welly Old Timer 1:34. Mam już kilka modeli z tej serii i możecie spodziewać się ich jeszcze więcej w mojej kolekcji ponieważ bardzo lubię starsze, kultowe auta. Model wykonany bardzo solidnie, kiedy go zobaczyłem na sklepowej półce od razu bardzo mi się spodobał. Bardzo ładny i pasujący do niego żółty lakier, klimatyczna szara plandeka oraz dopasowane małe felgi tworzą bardzo ładną całość. Smaczku nadają również ładnie wykonane reflektory z przodu które wpadają w lekko chrom. Szkoda tylko że z tyłu lampy nie zostały pomalowane na czerwono.

 

 









Komentarze

  1. Cześć! Fajny modelik ,szczególnie w tym ostrym kolorze na ciekawym tle , jak przeważnie u Ciebie. Czy widziałeś też inną wersję tego modelu, mam na myśli bez paki. Właśnie taką wybrałem w kolorze jasnozielonym . Wg mnie też się ładnie prezentuje.
    Pozdrawiam Przemek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co bez zabudowy nie widziałem, jedynie do kupienia był jeszcze taki sam model tylko w kolorze czerwonym. Ja jednak zdecydowałem się na żółty:)

      Usuń

Prześlij komentarz