[259] Mercedes Zetros Majorette

 

SKALA: 1:87

FIRMA: MAJORETTE

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI

Kolejne dwie ciężarówki w mojej kolekcji ciężarówek w skali 1:87. Znalazłem informacje w internecie że są to ciężarówki w skali 1:64 ale dla mnie na pewno skala jest troszkę większa. Na moje oko gdzieś 1:80. Ostatnio będąc na zakupach zakupiłem dwa modele ciężarówek, pierwsza z nich to Mercedes Zetros, solówka do przewozu drewna z HDSem. Ogólnie model bardzo fajnie wykonany, ładny zielony lakier i drobne dodatki takie jak koguty na dachu, znaczek Mercedes na grillu i ładnie pomalowane światła robią bardzo dobre wrażenie. Ogólnie model oceniam 10/10:) Widziałem w internecie że dostępny jest jeszcze z przyczepą ale niestety takiego nie spotkałem żeby go kupić:)







 

Komentarze