[264] Toyota FJ Cruiser Welly

 

SKALA: 1:34

FIRMA: WELLY

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI

Siemanko, dziś zaprezentuję wam bardzo fajny modelik od welly w skali 1:34. Szczerze wam powiem, że chciałem ten model w swojej kolekcji od samego początku. Nie był to model jakiś bardzo pożądany przeze mnie żeby zdecydował się na zakup przez internet, ale dopiero po około czterech latach znalazłem go na sklepowej półce i to w takim kolorze w jakim chciałem. Jest to Toyota FJ Cruiser, świetna terenówka przy której producent, czyli w tym wypadku welly naprawdę sie postarał. Mamy tutaj świetnie wykonane lampy z przodu z pomarańczowymi kierunkowskazami. Na wielki plus zasługują również detale emblematów Toyota i FJ Cruiser.








Komentarze

  1. Cześć!
    U mnie złe wieści, bo znane mi dwa sklepy Smyk niestety splajtowały.
    Gdzie będę się teraz zaopatrywać? Widać, że nie masz tego problemu, bo udało
    Ci się kupić piękny modelik.
    Ja mam to autko z dawnych czasów, ale z serii Maisto. Chętnie go porównam z Twoim, ale następnym razem, bo jest gdzieś bardzo głęboko schowany.
    Jeszcze raz gratuluję i pozdrawiam.
    Przemek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja modele kupuje głównie w dużych sklepach takich jak Kaufland, chyba najbardziej się opłaca bo często można spotkac modele za 14,99 zielone jak i z serii Old Timer. To wielka szkoda że dwa sklepy się zamknęły ale polecam Ci poszukać przy okazji zakupów w większych sklepach. Ja kupuję również w Auchan i Pepco. Hot Wheels i Matchbox polecam kupować w Tedim. Modele są po 4 zł:)

      Usuń

Prześlij komentarz