[266] Man TGA XXL Majorette

 

SKALA: 1:100

FIRMA: MAJORETTE

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI

Siemka, dziś zaprezentuję wam bardzo fajny modelik który kupiłem będąc ostatnio na zakupach w Carrefourze. Co ciekawe model kosztował tylko 10 zł co bardzo mnie ucieszyło, moją uwagę przykuły jeszcze autobusy Mana z tej samej serii które pewnie również kupię:) Wracając do prezentowanego modelu, jest to Man TGA w najwyższej kabinie czyli oznaczenie XXL. Model wykonany jest bardzo solidnie, co ciekawe jest on minimalnie mniejszy od innych moich ciężarówek w skali 1:87 ale to drobiazg. bardzo podobają mi się felgi i opony w ciągniku jak i naczepie. Mamy tutaj plastik jednak na zdjęciach wyglądają na gumowe. Ogólnie model bardzo fajny, cieszę się że dołączył do mojej kolekcji:)










Komentarze