[273] Lamborghini Urus '17 Hot Wheels

 

SKALA: 1:64

FIRMA: MATTEL/HOT WHEELS

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI

Siemanko, dziś kolejny Hot Wheels na moim blogu kupiony nie przeze mnie a przez moją ukochaną kobietę która pamiętała o mnie jak zawsze:) Jako że został otwarty w Kutnie pierwszy sklep Tedi, podczas zakupów moja kobieta pamiętała o mnie i kupiła mi nowy model. Bardzo się cieszę że nie wybrała autka które już posiadam bo jako kobieta oczywiście nie spamięta wszystkich moich modeli:) Jest to Lamborghini Urus z 2017 roku w pięknym białym kolorze. Świetnie pasujący kolor idealnie komponuje się z wielkimi alufelgami, na wielki plus zasługują również światła z przodu jak i z tyłu są dokładnie pomalowane. Model bardzo ładnie prezentuję się na ścianie a teraz wy możecie podziwiać go w zdjęciach poniżej:)









Komentarze