[274] Peugeot 504 Welly

 

SKALA: 1:34

FIRMA: WELLY

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI

Witam, dziś zaprezentuję kolejne autko z mojej głównej kolekcji czyli Welly w skali 1:34. Jest to kupiony ostatnio Peugeot 504 w świetnym jasno niebieskiem kolorze. Co prawda za autko zapłaciłem nieco więcej bo 20 zł ale myślę że jak najbardziej warto. Model wykonany jak bardzo solidnie, bardzo ładnie wykonane lampy z przodu i z tyłu, pomarańczowe kierunkowskazu, chromowane wstawki a nawet chromowane obwódki tylnych lamp zasługują na najwyższą ocenę. Oczywiście 10/10.








Komentarze

  1. Cześć! Gratulacje za unikat.
    Model jest trudno dostępny i dlatego cieszę się, że Tobie udało się go upolować.
    Mam w kolekcji już dawno temu w pudełku niebiskim.
    Pamiętam też czasy gdy taki model 504 widziałem w kolorze złotym. Nawet wtedy myślałem czy nie poszerzyć kolekcji wybranych modeli np. w dwóch kolorach, bo ten złoty 504 też się prezentował pięknie. Jak bywa, zanim przemyśli się zakup już ktoś nas uprzedzi. Bądźmy czujni!
    Pozdrawiam
    Przemek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja staram się nie kupować dwóch identycznych modeli tylko ze w roznym kolorze. Wole kupic coś innego, ale fakt złoty również mogłby prezentować się pięknie. :)

      Usuń

Prześlij komentarz