[275] Chevroler Corvette ZR1 '19 Hot Wheels


SKALA: 1:64

FIRMA: MATTEL/HOT WHEELS

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI

Elo, dziś leci kolejny Hot Wheels ode mnie, początkowo zastanawiałem się czy kupić ten model ale po chwili zawahania zdecydowałem się na zakup i nie żałuje. Ogólnie nie lubię egzotycznych samochodów po tuningu a tutaj właśnie czarne felgi z czerwonymi obwódkami są efektem tuningu ale koniec końców auto mi się podoba. Jest to Chevrolet Corvette ZR1 Convertible z 2019 roku w fajnej śnieżnej bieli z czarnymi dodatkami i lekkim przełamaniem koloru jakie dają czarne felgi z czerwoną obwódką. Jak już mówiłem, nie lubię tuningu egzotycznych samochodów ale tutaj myślę zrobiono to ze smaczkiem tak samo jak świetnie pasująca dokładka przedniego zderzaka.









Komentarze