[283] Subaru Forester 2019 Matchbox

 

SKALA: 1:64

FIRMA: MATCHBOX

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI

Siemka, dziś zaprezentuję już piątego matchboxa czyli Subaru Forester z 2019 roku. Model od razu przykuł moją uwagę wiec bez wahania zdecydowałem się na zakup a to wszystko przez bardzo dobre pierwsze wrażenie oraz piękny zgniły zielony lakier. Całość wykonana jest bardzo ładnie, naprawdę nie ma się do czego przyczepić, świetnie wykonane lampy, emblematy oraz idealnie dobrane felgi robią świetne wrażenie. Fajnie wyglądają też jak na prawdziwego suva przystało plastiki nad kołami. Ogólnie autko na wielki plus, ocena 10/10:)








Komentarze

  1. Cześć! Twój nowy j modelik też przykuł moją uwagę.
    Czy modele 2019 Subaru Forester oraz Kia Stinger ( wcześniej opisana) są szersze niż podaje skala, bo na zdjęciach wydają się być większe?
    W jakich sklepach udało Ci się je upolować ,bo ja poszukuję tych modeli od dłuższego czasu tylko w większej skali.
    Może to będzie zmiana kierunku na mniejsze modele w mojej kolekcji, chociażby ze względu na szczupłość miejsca.
    Pozdrawiam Przemek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się że nie są szersze, może to wina perspektywy zdjęcia. Ja upolowałem te modele w sklepie Tedi w Kutnie, naprawdę polecam bo mimo małej skali autka naprawdę bardzo fajnie wykonane i jak wspomniałeś zabierają mniej miejsca:)

      Usuń

Prześlij komentarz