[288] Syrena 104 Kultowe Auta PRL

 

SKALA: 1:43

FIRMA: KULTOWE AUTA PRL/DEAGOSTINI

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI

Siemka, dziś nieco inny post od wszystkich pozostałych. Zdecydowałem się na zakup pierwszych modeli od firmy DeAgostini z serii kultowych Aut PRL. Zakupiłem ostatnio na olx 3 autka za równe 50 zł. Jako że ceny niektórych modeli są naprawdę wysokie ja będę starał się wyszukiwać okazje i jeżeli trafi się autko w jakiejś dobrej cenie na pewno je kupie. Już dawno zbierałem się do zakupu właśnie tych autek ale troszkę odstraszała mnie ich cena. Ostatecznie doszedłem do wniosku że autka już tanieć nie będą i warto czasem poszukać jakiejś okazji i nabyć owe autka. Pierwszym zakupem jest Syrena 104. Model wykonany bardzo solidnie co możecie dokładniej zobaczyć na zdjęciach. Bardzo podoba mi się kolor modelu oraz dbałość o detale takie jak światła, opony, felgi, emblematy czy tablice. Warto dodać że mamy tutaj skalę 1:43 ale opony są gumowe także wielki plus. W następnych dwóch postach postaram się zaprezentować kolejne dwa autka z serii Kultowych Aut PRL:)








Komentarze