[290] AWZ P70 Kombi Kultowe Auta PRL

 

SKALA: 1:43

FIRMA: KULTOWE AUTA PRL/DEAGOSTINI

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI
Siemanko, dziś trzeci i ostatni już model z serii Kultowych Aut PRL. Jest to auto produkowane przez NRD w latach 1955-1959 czyli bezpośredni poprzednik trabanta. Auto produkowane było w trzech wersjach nadwozia - sedan, coupe i prezentowany przeze mnie kombi. Model tak jak poprzednicy wykonany został bardzo starannie. Mamy tutaj oczywiście gumowe opony i bardzo ładny oryginalny wzór felg, bardzo fajny jasno niebieski lakier oraz detale takie jak światła, tablice i chromowane wstawki. To jak na razie ostatni model z tej serii ale możecie być pewni że jeszcze nie raz zobaczycie w mojej kolekcji auta od firmy DeAgostini. Bardzo przekonałem się do tych autek i mimo wyższej ceny jestem pewien że jeszcze nie jedno auto wzbogaci moją kolekcję:)










 

Komentarze