[292] Triumph TR6 Hot Wheels

 

SKALA: 1:64

FIRMA: MATTEL/HOT WHEELS

WYKONANIE: 9/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI

Siemka, dziś w mojej kolekcji kolejny Hot Wheels. Tym razem zaprezentuję wam pierwszego w mojej kolekcji Triumpha a dokładniej model TR6. Jest to brytyjski samochód sportowy produkowany w latach 1969-1976. Tutaj mamy autko w wersji wyścigowej o czym świadczy malowanie i brak szyby. Model wykonany bardzo ładnie, wiele razy widziałem ten model na sklepowej półce lecz jakoś nigdy się nim nie zainteresowałem aż do teraz. Kiedyś widziałem jeszcze wersję z zielonym lakierem ale wydaje mi się że czerwony pasuje do niego idealnie. Bardzo ładnie zrobione malowanie oraz świetnie dobrane felgi naprawdę robią robotę. Brak pomalowanych świateł lecz jakoś z przodu aż tak bardzo mi to nie przeszkadza w tym wpadku, jednie tył troszke kuje w oczy. Ocena 9/10:)

 










Komentarze