[294] Jaguar XK140 Roadster '56 Matchbox

 

SKALA: 1:64

FIRMA: MATCHBOX

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI

Siemanko, dzis zaprezentuję wam kolejnego Matchboxa którego chciałem zaprezentować wam już wczoraj ale ze względu na brak czasu publikacja przeniosła się na dziś. Wczoraj miałem napisać że jest to jak na razie mój ostatni model w kolekcji ponieważ przez zmianę pracy nie miałem czasu kupić nowych autek lecz wczoraj podczas wieczornych zakupów nabyłem 3 nowe autka także przestoju nie będzie:) Prezentowany model to Jaguar XK140 Roadster z 1956 roku który jakoś na początku do mnie nie przemawiał ale postanowiłem go kupić ponieważ uznałem że nie mam jeszcze ani jednego takiego Jaguara w kolekcji więc fajnie by było go mieć. Model wykonany bardzo przyzwoicie, najbardziej na plus podoba mi się lakier modelu oraz dopasowane felgi. Ogólnie jakoś wykonania oraz detale stoją na wysokim poziomie i nie żałuje tego zakupu:)









Komentarze