[295] Bmw Z3 Maisto

 

SKALA: 1:64

FIRMA: MAISTO

WYKONANIE: 8/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI

Siemka, dziś model troszkę inny od reszty mojej kolekcji ponieważ moje modele od firmy Maisto można policzyć na palcach jednej reki. Tutaj do zakupu przekonana mnie niska cena bo model kosztował aż 3 zł, był przeceniony z 5 i kupiłem go w Auchan. Jest to Bmw Z3 w bardzo fajnym niebiesko metalicznym lakierze. Ogólnie przebierając modele zauważyłem że wszystkie modele mają takie same felgi co strasznie mnie odpycha. Jednak model sam w sobie nie jest zły, mamy tutaj ładnie położony lakier, naprawdę ale zaskoczyłem się. Fajnie równiez prezentują się emblematy Bmw, również są wykonane bardzo starannie oraz pomalowane światła. Całość psują trochę wcześniej wspominane felgi. Nie pasują one w ogólne na dodatek są za abrdzo schowane w nadkola. 







Komentarze