[297] Ford Ranchero 1961 Matchbox


SKALA: 1:64

FIRMA: MATCHBOX

WYKONANIE: 9/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI

Siemka, razem z ostatnio prezentowanym Plymoutch Cuda zakupiłem Forda Ranchero z 1961 roku. Model od razu wpadł mi w oko przez swój bardzo ładny jasno niebieski lakier i ładne felgi. Ogólnie fajnie że światła z tyłu są pomalowane na czerwono ale nie do końca przemawia do mnie przód auta, ten plastik na przedniej atrapie jakoś do mnie nie przemawia. Poszli trochę na łatwizne bo po co robić oddzielnie atrapę i światła jak można wszystko zlać w jednym plastiku. Oczko w dół za to:)










 

Komentarze

  1. Witam! Chciałem przekazać informację na temat serii Welly 1:34
    i nowych marek: Skoda 100, Skoda Fabia oraz Skoda Octavia, które pojawiły się ostatnio na rynku.
    Czy byłbyś nimi zainteresowany, bo ja bardzo i planuję je kupić.
    Wydaje mi się, że są wartościowe i fajnie uzupełnią kolekcję o modele z czasów PRL-u.
    Co o tym sądzisz?
    Pozdrawiam Przemek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siemka, też widziałem właśnie te modele i oczywiście że mam w planach ich zakup. Najbardziej zwróciła moją uwagę Skoda Favorit którą muszę zdobyć, jeżeli nie uda się w sklepie to na pewno zakupię ją w internecie:)

      Usuń

Prześlij komentarz