[300] Bmw 507 Welly

 

SKALA: 1:34

FIRMA: WELLY

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI

Siemanko, 300 modeli w mojej kolekcji... Naprawdę nie spodziewałem się kupując pierwszy model, a był to biały Lamborghini Aventador od welly że tak zakocham się w tym hobby i że każde nowe autko będzie wywoływać we mnie uśmiech:) Teraz lecimy do czterystu i mam nadzieje że uda mi się to jak najszybciej. Posiadam już 304 autka ale czterech jeszcze wam nie pokazywałem a zrobię to w najbliższym czasie:) Co do samego autka jest to kolejny klasyk od welly, tym razem jest to długo szukany przeze mnie model a mianowicie Bmw 507. Model bardzo mi się podobał już od początku ale dopiero ostatnie udało się go zdobyć. Autko ma bardzo ładny beżowy lakier, chromowane idealnie dopasowane felgi oraz to co podoba mi się najbardziej wloty powietrza na boku autka ze znaczkiem Bmw. Całość oczywiście 10/10.

 










 

Komentarze

  1. Witam! W tym przypadku mnie wyprzedziłeś tym modelem.
    Ja zwlekam z powodu 1:24 z dachem w tym kolorze
    lub dwóch wersji 507 z otwartym i zamkniętym dachem w skali 1:34.
    Zobaczymy w przyszłości co z tego wyjdzie?
    Pozdrawiam Przemek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No powiem Ci że model w skali 1:24 z zamkniętym dachem robi świetnie wrażenie, teraz oglądałem w necie bo nie widziałem nigdy na żywo i naprawdę świetnie to wygląda:)

      Usuń

Prześlij komentarz