[303] Mazda 3 2019 Matchbox

 

SKALA: 1:64

FIRMA: MATCHBOX

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI

Siema, dziś zaprezentuję wam dwa Matchboxy których jeszcze nie pokazywałem. Jako że posiadam już ponad 300 modeli, po dłuższym zastanowieniu zdecydowałem że muszę iść krok dalej. Postanowiłem że będę teraz nabywał modele z innych serii które naprawdę mi się podobają i które kiedyś mogą zyskać na wartości. Tak więc prezentuję ostatnie dwa Matchboxy a p€źniej zajmuję się pierwszymi droższymi modelami które już nabyłem. Oczywiście kiedy przypadkiem w sklepie spotkam jakieś fajne autko Hot Wheels lub Matchbox na pewno je kupię i zaprezentuję, ale przede wszystkim chce się skupić na droższych modelach oraz modelach welly w skali 1:34(od tych modeli zaczynałem i będę je kupował tak samo jak do tej pory) Pierwsze autko jakie wam dziś pokazuję to Mazda 3 z 2019 roku. Bardzo ładny wykonany matchbox z dużą ilością detali. Mamy tutaj starannie pomalowane światła, ładnie wykonane emblematy i świetny czerwony kolor. Ogólnie autko bez żadnych wad więc ocena 10/10.









 

Komentarze

  1. Witam! Nie wiedziałem, że producent Matchobox wydał markę Mazdę 3 i w dodatku ,w takim ładnym wykonaniu.
    To było nasze ostatnie, rodzinne marzenie posiadania takiego auta w wersji prawdziwej ,ale niestety już się nie spełni.
    Ale modelik chętnie kupię, żeby mieć coś innego w kolekcji.
    Pozdrawiam
    Przemek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze polecam, modelik bardzo fajnie wykonany:)

      Usuń

Prześlij komentarz