[305] Chevrolet Opala OPEL COLLECTION

 

SKALA: 1:43

FIRMA: OPEL COLLECTION

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI

Siemka, z wielką przyjemnością pragnę zaprezentować wam pierwszy z czterech nowo zakupionych modeli z serii Opel Collection. Jako że bardzo lubię markę Opel, sam posiadam Opla Insignię z 2012 roku z silnikiem 2.0 CDTI BiTurbo od kilku lat i nigdy nie powiem złego słowa na to auto bo po prostu nie mam na co narzekać, trafił mi się wyjątkowo zadbany i dobrze serwisowany egzemplarz:) Zdecydowałem się na zakup trochę droższych autek ponieważ stwierdziłem że czegoś w mojej kolekcji brakuje, doszedłem do wniosku że jest to odpowiednia pora (300 modeli) na rozwinięcie skrzydeł. Zakup został przeprowadzony poprzez portal aukcyjny olx, dwa modele od jednego użytkownika, dwa od drugiego i jestem z nich bardzo zadowolony. Jakość wykonania naprawdę jest imponująca, w droższych modelach bardziej będę skupiał się na detalach bo jest na czym. Jest to Chevrolet Opala z pięknym jasno zielonym kolorze (Tak, chevrolet to tez Opel. Tak samo jak Vauxhall lub Holden). Model posiada bardzo dużo detali takich jak np gumowe opony, bardzo realistycznie wykonany środek czy bardzo ładnie wykonane lampy. Na wielki plus zasługuje również otwierana gablotka, co prawda przy tym modelu jest odrobinę pękniętą o czym sprzedawca wspominał jednak mi to nie przeszkadza, model bardzo ładnie prezentuję się na półce:)












Komentarze