[307] Opel Vectra B OPEL COLLECTION

 

SKALA: 1:43

FIRMA: OPEL COLLECTION

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI

Siemanko, dziś zaprezentuję wam kolejny model z serii Opel Collection i zarazem jeden z modeli który z mojej kolekcji podoba mi się najbardziej. Jest to drugie autko którym uczyłem się jeździć, wujek miał taką samą Vectrę w sedanie tyle że w bordowym lakierze z silnikiem 1.6. Model niesamowicie mi się podoba a to wszystko poprzez malutkie detale których jest tu od groma. Mamy bardzo ładnie wykonany środek gdzie przez szybę można zobaczyć takie detala jak zegary, kratki nawiewów i nawet tapicerkę, wydaję mi się że są tutaj pokrowce które imitować miały fakturę drewnianych koralików co w tamtych czasach było dość modne i powszechne lecz nie jestem pewien, tak to wygląda. Druga sprawa to detale na zewnątrz auta, mamy tutaj oczywiście gumowe opony, bardzo ładne kołpaki które wyglądają jak oryginał, kierunkowskaz na boku a nawet prześwitująca pomarańczowa poświata w przednich reflektorach, wygląda to świetnie. Model wyrwałem na Olx za 40 zł ale naprawdę było warto, całość dopełnia gablotka z grafiką fabrycznie nowego Opla Vectry B. 



















Komentarze