[309] Skoda Favorit Welly

 

SKALA: 1:34

FIRMA: WELLY

WYKONANIE: 9/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI

Skoda Favorit - któż nie zna tego modelu, auto produkowane było w latach 1989-1995, samochód produkowany był w dwóch wersjach nadwozia, hatchback oraz kombi czyli Skoda Forman. Kiedyś bardzo popularne auto na polskich drogach niestety teraz praktycznie już go nie widujemy, pamiętam jak u dziadków na wsi pewien Pan miał dokładnie taką Skodę i nawet w tym samym beżowym kolorze. Ogólnie jakość wykonania jest bardzo dobra, wielki minus natomiast za tyle światła, no kur.. za przeproszeniem nie można było tego czerwonego badziewnego plastiku pomalować na trzy kolory tak jak było to oryginalnie.. Model wtedy wyglądałby naprawdę świetnie, teraz tył auta wygląda jakby to była zabawka. Wiem że to model za 20 zł ale taki mały szczegół a mógłby zrobić niesamowitą robotę. Bardzo się zawiodłem mimo że całe autko ogólnie wygląda bardzo dobrze, przód jest świetnie wykonany tak samo jak środek:)

 











Komentarze

  1. Cześć! Zgadzam się z Tobą w całej opinii. Chciałem tylko dodać, że te beżowe są najbardziej autentyczne. Nie udało mi się namierzyć tego koloru w mojej okolicy, więc zdecydowałem się na zieloną, z której jestem zadowolony ( gdyby nie te tylne światła!). Były też inne kolory i wybór był trudny. Nie chciałbym się spotkać z czymś takim, że Skody znikną z półek na długi czas, a potem będą się poniewierać w sklepach. Tak było w przypadku dużych Fiatów kilkanaście lat temu.
    Ostatnia uwaga – co sądzisz o wzorze nowych pudełek? Wg. mnie napis „Skoda” sugeruje, że pojawią się jeszcze inne modele z tej serii.
    Pozdrawiam
    Przemek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pudełko akurat na wielki plus, tył bardzo fajny i służy za fajne tło pod zdjecie. Zielony kolor też widziałem i też wygląda naprawdę fajnie ale właśnie tak jak wspomniałeś, beżowy jest chyba najbardziej autentyczny. Ja osobiście planuję jeszcze zakup Skody 100 oraz Skody Octavii. Skodę 100 widziałem właśnie w takim jasno zielonym lakierze i chyba w taki kolor będę celował przy zakupie, Octavię natomiast kupię raczej czarną:)

      Usuń

Prześlij komentarz