[310] Alfa Romeo Montreal Coupe DeAgostini

 

SKALA: 1:43

FIRMA: DEAGOSTINI

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI

Alfa Romeo Montreal Coupe jest to dość rzadko spotykany model, jest to samochód sportowy klasy średniej który produkowany był w latach 1971-1977 przez włoski koncern Alfa Romeo. Silnik który napędzał Alfę Romeo Montreal było to V8 umieszczone z przodu o pojemności 2593cm3 i mocy 200 koni mechanicznych. Łącznie wyprodukowanych zostało 3925 egzemplarzy co jest bardzo małą ilością. Prezentowany model kupiłem za 15 zł z wysyłką także cena jak najbardziej okej. Po otwarciu blistra ukazuje sie całkiem przyzwoity modelik, Detale takie jak światła i emblematy są wykonane bardzo dobrze, gumowe opony też na wielki plus. 












 

Komentarze

  1. Cześć!
    Cieszę się, że spotkałem w sieci kolekcjonera, który ma podobny gust przy wyborze modeli do kolekcji. Pod wpływem zdjęcia ALFA ROMEO MONTREAL COUPE sięgnąłem do starych kartonów i znalazłem identyczny model. Bardzo się z tego cieszę. Model był kupiony kilkanaście lat temu na wyprzedaży w Media Markt. Wówczas kupiłem także modelik Lamborghini Urraco w pomarańczowym kolorze z czarnymi elementami nadwozia. Też jest super! Myślę, że by Ci się spodobał i może go upolujesz kiedyś. Polecam i pozdrawiam.
    Przemek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super że Ci sie podoba:) Ja zdecydowałem się na ten zakup głównie poprzez niską cenę i to, że model był fabrycznie zapakowany bo powiem szczerze kolor nie za bardzo mi sie podobał kiedy jeszcze nie miałem go w rece. Kiedy paczka już przyszła, po rozpakowaniu modelu z blistra i sesji mogę stwierdzić że to bardzo dobry zakup:)

      Usuń

Prześlij komentarz