[314] Ford Focus MK1 Minichamps

 

SKALA: 1:43

FIRMA: MINICHAMPS

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI

To dopiero mój drugi model firmy Minichamps ale nie ostatni, jakość wykonania jak na skalę 1:43 jest po prostu świetna. Ceny tych modeli zaczynają się głównie od 100 zł w górę co jest trochę wysoką ceną jak za autko w skali 1:43 ale jakość wykonania i detali sprawiają że jednak jest popyt na te autka. Dziś zaprezentuję wam auto które posiadam prawdziwe, a służy mi ono głównie na dojazdy do pracy oraz do ciągania małej przyczepki ponieważ posiada hak. Jest to Ford Focus MK1 w wersji trzydrzwiowej, ja posiadam autko z 1999 roku pięciodrzwiowe w granatowym kolorze:) Model udało mi się wyrwać dość tanio bo za 60 zł z wysyłką i jest z tego bardzo zadowolony bo już dawno chciałem kupić ten model właśnie z tego względu że posiadam model w skali 1:1. Prezentowany Ford Focus wygląda bardzo ładnie co sami możecie zaobserwować na zdjęciach, jest tutaj masa detali co bardzo cieszy oko. Mnie najbardziej cieszy bardzo ładnie wykonany środek ponieważ konsola, zegary a nawet boczki drzwi wyglądają jak prawdziwe. Auto posiada również oryginalne alufelgi Forda, ja u siebie mam felgi stalowe z oryginalnymi kołpakami w rozmiarze 14, tutaj chyba a są 15 ale nie jestem pewien. Jest jeszcze dużo autek firmy minichamps którymi chciałbym wzbogacić moją kolekcję także możecie być pewnie że jeszcze zobaczycie je na moim blogu.




























Komentarze