[317] Gaz 3110 Volga Taxi DeAgostini

 

SKALA: 1:43

FIRMA: DEAGOSTINI

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI

Kolejnym autem i kolejnym Gazem jest Gaz 3110 w wersji Białoruskiej taxi. Gaz 3110 jest to samochód osobowy klasy średnio-wyższej produkowany przez Rosyjską firmę GAZ w latach 1996-2005. Auto dostępny było w wersjach sedan oraz kombi, Gaz 3110 zastąpił wcześniej produkowany model 31029 Wołga. Pierwotnym zamiarem producenta było to, aby model 3110 Volga konkurował z Mercedesem Prezentowany model ze wszystkich czterech podoba mi się najbardziej i jest chyba najlepiej wykonany, co prawda mamy tutaj małe niedoskonałości w malowaniu jak np na tylnym zderzaku ale model i tak sprawia bardzo dobre wrażenie. Bardzo podobają mi się felgi i opony, wyglądają bardzo realistycznie, mamy też tutaj dużo detali co jak wiecie bardzo lubię. Ładnie wykonane zostały klamki, emblematy i światła:) 

 














 

Komentarze

  1. Cześć!
    Doceniam Twój wybór 4 modeli, plus bardzo ładną prezentację.
    Zacznę od Wołgi, którą pamiętam z wydawnictwa Taksówki Świata.
    Znam przypadki gdy różne wydawnictwa nałożyły się w czasie.
    Było wtedy zamieszanie i trudna decyzja co najpierw zbierać.
    Na początku myślałem, żeby kupować losowo fajne egzemplarze, ale wybrałem inny kierunek i zacząłem od Kultowych Aut Prl-u. Mam całą serię plus wydania specjalne.
    Co do pozostałych Twoich modeli - też zwróciły kiedyś moją uwagę ,bo są bardzo fajne, ale z różnych względów nie zdecydowałem się wtedy. Ostatecznie do dzisiaj zbieram modele z określonych serii.
    Cieszę się , że te ładne modeliki trafiły w ręce prawdziwego kolekcjonera, który je docenia.
    Pozdrawiam
    Przemek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę zazdroszczę całej kolekcji Kultowych Aut PRL, ja kupiłem dziś 12 autek z tej właśnie serii więc w niedługim czasie pewnie zaprezentuję je na stronce. Też chciałbym zebrać całą kolekcję Kultowych Aut PRL ale na pewno nie będzie to łatwe:)

      Usuń

Prześlij komentarz