[319] FSO Polonez Caro Plus Welly

 

SKALA: 1:34

FIRMA: WELLY

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI

Dziś zaprezentuję wam piątego Poloneza Caro w mojej dotychczasowej kolekcji. Kupiony został dopiero teraz ponieważ może to śmieszne ale tak bardzo chciałem ten model że zawsze nie mogłem wybrać koloru który najbardziej mi się podoba. Model kupiony został spontanicznie w Carrefourze ponieważ dostałem bon na 45 zł na zabawki ważny cały tydzień. Bardzo się ucieszyłem ponieważ to zawsze dwa modele za free tak naprawdę. Było kilka autek wartych uwagi ale ja zdecydowałem się na zakup Poloneza w zielonym kolorze, ten kolor po takim czasie przemyśleń odpowiada mi chyba najbardziej. Ogólnie jakość wykonania bardzo mi się podoba, bardzo ładnie nałożony lakier i co ważne jest praktycznie taki sam jak oryginał co możecie zobaczyć na zdjęciach, świetnie wykonane opony i kołpaki oraz światła które też są bardzo ładnie wykonane:)












Komentarze