[320] Jaguar SS 100 Welly


SKALA: 1:34

FIRMA: WELLY

WYKONANIE: 9/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI

Jaguar SS 100 produkowany był w latach 1936-1939 jako dwuosobowy roadster. Auto w swojej najdoskonalszej postaci pojawiło się w 1938 roku kiedy to został wyposażony w nowy, 6-cylindrowy, 12-zaworowy silnik o pojemności prawie 3.5 litra. Auto rozwijało moc 127 koni mechanicznych gdzie na tamte lata był to wynik niesamowity gdzie auto do setki rozpędzało się w niecałe 12 sekund stad główny zamysł żeby model ten był od samego początku był promowany na maszyny sportowe. Powiem wam że od dawna chciałem mieć ten model w swojej kolekcji, bardziej podoba mi się w kolorze szaro-niebieskim lecz niestety nigdy nie mogłem trafić właśnie takiego egzemplarza. Mój model wykonany jest dość solidnie, nie widzę w nim większych mankamentów, może oprócz wykonania przednich lamp razem z atrapą i grille, powinno być to lepiej zrobione jak chociażby światła które powinny wyglądać lepiej. Naprawdę wielka szkoda że nie udało mi się spotkać tego modelu we wspomnianej wcześniej kolorystyce ale z czarnego koloru też jestem zadowolony.












Komentarze

  1. Cześć !
    Ktoś zapomniał o napisaniu na temat drzwi otwieranych "pod wiatr".
    Ciekawostka konstrukcyjna, a ja takie szczegóły lubię.
    Czarny ładniejszy, bo bardziej realistyczny jak na tamte czasy. Mam ten sam model , ale z dachem, w którym są wycięcia imitujące tylną szybę. Też bardzo ciekawy element tego modelu.
    Gdybyś kupował ​drugi kolor to proponuje z dachem.
    Ponieważ brakuje mi drugiej wersji w innym kolorze, to poszukam właśnie kabrioleta. Każdy model ma swój urok i czasem warto podwoić marki.
    Pozdrawiam
    Przemek

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ogólnie staram sie nie podwajać tych samych modeli tylko w innej kolorystyce. Wyjątkiem są samochodziki Hot Wheels i Matchbox gdzie mają całkowicie inne malowanie ale też robie to rzadko jednak ten szaro niebieski egzemplarz chciałbym mieć:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz