[322] Volkswagen Karmann Ghia Coupe Welly

 

SKALA: 1:34

FIRMA: WELLY

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI

Bardzo się cieszę z dwutygodniowego wolnego które niestety już się kończy, jak wiecie jestem kierowcą zawodowym kategorii C+E, co najważniejsze pracuję na miejscu, ale jest to prawie zawsze ponad 10 godzin pracy dziennie więc nie mam zbytnio czasu na długie opisy aut i wszystko robię w tzw biegu. Staram się jak tylko mogę stąd większa ilość modeli na moim blogu w ostatnim czasie ponieważ chce zaprezentować wszystkie nowe modele i przejść w końcu do omówienia nowo kupionych dwunastu aut z serii Kultowych Aut PRL. Udało się też założyć osobnego instagrama o nazwie kolekcja_modeli_samochodow na którego serdecznie zapraszam a teraz przejdźmy już do modelu. Volkswagen Karmann Ghia - Niemiecki samochód sportowy produkowany w latach 1955-1974 przez firmę nadwoziową  Karmann w oparciu o podzespoły Volkswagena. Wyprodukowano w sumie ponad 450 tyś egzemplarzy (360 tyś coupe i 80 tyś wersji kabriolet). Co ciekawe, największym motto podczas tworzenia auta było to aby zbudować dobrze wyglądający samochód z jak największą ilością elementów z Garbusa.  Wykonanie mojego modelu stoi na dobrym poziomie, tak jak wspominałem w poprzednim poście o chromowanych atrapach świateł, tutaj producent zrobił to tak jak powinien - mamy osobny przezroczysty plastik co wygląda o niebo lepiej. Ogólnie zauważyłem że najnowsze modele Skody są minimalnie gorzej wykonane niż inne auta welly, widać to chociażby po podwoziu czy detalach takich jak lampy. Jedyna rzecz która przeszkadza mi w tym modelu to brak chociażby pomalowania przednich kierunków, szkoda że producent nie zadbał już o ten detal.

















 

Komentarze